zondag 21 november 2010

Ding 18 Library Thing



Erg leuk om je eigen boekenkast samen te stellen. Je kunt de reacties van anderen lezen over een boek dat jij ook hebt gelezen. Verder kun je aanbevelingen bekijken wat er nog meer past bij het genre dat je leest. Ik heb Aasgieren van Dan Simmons ooit gelezen. Een super spannend boek. In de aanbevelingen lees ik dat hij nog een boek in het horror genre heeft geschreven: Nachtzomer. Die staat nu op mijn verlanglijstje. Voor de bibliotheek zou het ook geweldig zijn wanneer je met dergelijke lijsten kunt werken. Met het nieuwe C-wise komen we een stuk verder. Ik vind dat Bol.com dat heel goed doet. Als je op hun site een bepaalt boek bekijkt of koopt krijg je ook te zien welke boeken er nog meer in dat genre zijn. En ook welke boeken andere kopers van dezelfde titel nog meer hebben gekocht. En ze hebben een previews. Hele goede marketing!

Veel gepiel om de widget op m'n blog te plaatsen, maar het is gelukt! YES!

4 opmerkingen:

  1. Well done Aragorn!
    De horror van Dan Simmons ken ik niet, zijn SF-boeken zijn al spannend genoeg. Heb wel een paar titels in mijn fysieke boekenkast voor je. Heel speciaal: The Terror. Gebaseerd op echte gebeurtenissen en loei-eng!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf! Ik hou me aanbevolen. Wel in het nederlands!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O. Heb het boek in het Engels...in het Nederlands staat het niet in Bicat. Ik zal eens bij Zoek&Boek kijken

    BeantwoordenVerwijderen
  4. The Terror is helemaal niet in het Nederlands vertaald. Wil je het toch een keer in het Engels proberen?

    BeantwoordenVerwijderen