zaterdag 6 november 2010

Ding 13 Kantoortoepassingen

Google Docs Rocks! Een mooie toepassing op het internet. In Kennemerwaard is op deze manier gewerkt aan het tot stand komen van de beleidsambitie. Ideaal om samen te werken aan een stuk. Het niet continu heen en weer sturen van e-mailberichten en hopen dat er in de juiste versie is verder gewerkt.
Als directiesecretaresse zal ik er niet heel veel mee te maken hebben qua invulling van een dergelijk stuk, maar ik kan wel meelezen en ook dat is fijn. En wat ik ook al m.b.t. de wiki's heb gezegd het is geweldig om toe te passen met projecten zoals het Historisch Informatie Punt in Akersloot  100 talenten of Cultuur Primair. Je kunt elkaar tips geven wat wel of niet werkt. En vooral aanvullen met informatie. PrivĂ© kan ik hier zeker wat mee. Ik zing veel in een band (kerk) en in een koor en haal veel teksten van het internet af. Dit zou je ook in een google document kunnen verwerken en delen.


1 opmerking: