zondag 21 november 2010

19 Social Networking




Ik heb al een tijdje een profiel op Hyves en sinds kort zit ik ook op Facebook. Via Hyves heb ik 2 oude schoolvriendinnen teruggevonden. Iedereen plaatst foto's op zijn/haar pagina en dan kun je lekker kijken wat iemand in z'n leven doet. Je denkt misschien wat is het nut? Wellicht geen, maar het is wel leuk. Ik gebruik het ook wel eens om korte berichtjes voor iemand achter te laten. Veel tijd ben ik er niet mee kwijt. Verder ben je zelf de baas over wie je toelaat op je pagina. Je bent eigen baas over de foto's en filmpjes die je plaatst. En je bepaalt zelf welke teksten je schrijft. De angst van mensen voor dit soort vrijheden vind ik ongegrond omdat je het zelf bepaalt. Als organisatie kun je ook een hyves pagina aanmaken met foto's en nieuwtjes.
Een super medium. En als je het niets vindt ook prima toch?

2 opmerkingen:

  1. Percies.

    Xit sins vanmiddag ook in de Korf. Courtesy of Flo. Ik heb een bord geprikt met Flo en Ange en ook nog gechat met Ange. Blaren op mijn vingers!

    BeantwoordenVerwijderen