dinsdag 2 november 2010

Ding 12 Twitter

Ik heb nog niet getwitterd. Weet ook nog niet of ik dat ga doen. Maar ik heb wel een twitteraccount aangemaakt. En volg een paar personen en 2 bibliotheken. Alhoewel ik vanmorgen op de 23 dingen bijeenkomst begreep dat vooral tweets van bibliotheken alleen maar een verzameling van activiteiten zijn en geen leuke gedachtenspinsels of zoiets. Het nut van twitter zie ik wel. Ik zit niet te wachten op Marco Borsato die twittert weer een kopje koffie te nemen, maar wel op een twitterbericht over een gebeurtenis ergens op de wereld dat door te twitteren sneller in het nieuws is dan een nieuwsbericht via het ANP.

3 opmerkingen:

  1. Ik vind Twitter een van de lastigste om goed toe te passen.
    De tweet van JanK deze week "we hebben gewonnen!" maakte me wel heel nieuwsgierig...ik was dus wel meteen op de hoogte van het goede subsidienieuws!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Voor dat soort nieuws is twitter natuurlijk super!

    BeantwoordenVerwijderen