zaterdag 9 oktober 2010

Ding 6 en 7 Flickr

Deze week mijn best gedaan om met 23 dingen bezig te zijn, maar ik had nog 23 andere dingen bezigheden. Of had ik juist geen Flickr te doen?
Ik heb 1 foto geplaatst op Flickr. Dat is niet veel, maar de rest komt nog wel. Van het werkbezoek aan de nieuwe bibliotheek Almere heb ik  leuke foto's gemaakt. En ik heb foto's van andere mensen bekeken. Gaaf dat het allemaal mogelijk is. Op Almere (tags) gezocht en je ziet prachtige foto's van architectuur in Almere. Geen oud stadshart, gesticht in 1980, vorige eeuw, maar vol met nieuwe innovatieve gebouwen. Als je er van houdt. En ik hou er zo van.

2 opmerkingen:

  1. En hoe vinden wij je op Flickr? Geef je nog ff de link door?
    Blij dat het gelukt is met de foto's; geen problemen meer met stroompieken?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. http://www.flickr.com/photos/aragorn2811/

    BeantwoordenVerwijderen