zondag 6 februari 2011

Wat doe ik met 23 dingen?

Privé gebruik ik meer 23 dingen dan in mijn werk. Niet omdat ik niet wil maar omdat mijn werk zich er niet goed voor leent. Ik zit op Facebook en Hyves. Ik twitter zelf niet maar lees wel twitterberichten van anderen. YouTube bekijk ik vaak. Ik sla heel veel muziek op. Omdat ik zing google ik veel lyrics en sla dat weer op. Ik luister naar muziek op Spotify, maar gebruik ook Limewire om te downloaden.De muziek zet ik weer om mijn I-Pod en die heb ik op terwijl ik naar de bieb fiets. Ik heb zelf nog geen smartfone, maar Ruud, my husband, wel. Ik vind het erg leuk om met apps in de weer te zijn. Wat een mogelijkheden. Super gaaf. Hoe verzinnen ze het!
Net van Angel een mooie App doorgekregen: Epicurious. Deze App bevat 25.000 recepten en als je een recept aanklikt en wilt gaan maken dan wordt er een boodschappenlijst voor je aangemaakt. Hoe mooi is dat! De app is wel in het Engels.
Verder vind ik het erg leuk om de blogs van de mede23dingers te bekijken. Op de blog van Jan Zwart Alkmaar staat een mooi hulpmiddel voor o.a. de secretaresse:
The digital pen by I.R.I.S.
In de organisatie wordt inmiddels ook gebruik gemaakt van Google docs. En er staan blogs van medewerkers op de site van Kennemerwaard. Het wordt trouwens nu wel tijd dat er een "smoelen"boek komt.

1 opmerking:

  1. Wat betreft de muziek: ik hoor je vaak zingen :)!
    Smoelenboek, zucht, al bijna een jaar in de maak. Gelukkig ben ik niet verantwoordelijk voor het maken van het smoelenboek...ik maak alleen maar de mooie plaatjes...

    BeantwoordenVerwijderen